середа, 29 січня 2014 р.

3 тиждень




              Третій тиждень роботи приніс багато цікавого і нового. Ми замислилися над питанням: Як правильно використовувати іменники-синоніми, іменники-антоніми?. Що ж мають розказати іменники? 
               Валерій провів дослід, у якому спробував прожити 1 годину без іменників. Виявилося, що це надто складно: однокласники не можуть зрозуміти його мови, бо використовуючи тільки прикметники, дієслова, важко зрозуміти один одного. Жести і міміка не досить добре допомагають, а взагалі, відповідати на уроках... Він дійшов висновку, що  іменник цікава і корисна річ, і мовлення без них не функціональне. Чим більше людина в своєму мовленні використовує іменники -антоніми, синоніми, багатозначні слова, пересипаючи свою мову прислів'ями та приказками, тим вона стає милозвучнішою, багатограннішою, адже недарма її називають солов'їною, порівнюють з піснею найспівочішої пташки - солов'я.

Немає коментарів:

Дописати коментар