Третій тиждень роботи приніс багато цікавого і нового. Ми замислилися над питанням: Як правильно використовувати іменники-синоніми, іменники-антоніми?. Що ж мають розказати
іменники?
Валерій провів дослід, у якому спробував прожити 1 годину без іменників. Виявилося, що це надто складно: однокласники не можуть зрозуміти його мови, бо використовуючи тільки прикметники, дієслова, важко зрозуміти один одного. Жести і міміка не досить добре допомагають, а взагалі, відповідати на уроках... Він дійшов висновку, що іменник цікава і корисна річ, і мовлення без них не функціональне. Чим більше людина в
своєму мовленні використовує іменники -антоніми, синоніми, багатозначні слова,
пересипаючи свою мову прислів'ями та приказками, тим вона стає милозвучнішою,
багатограннішою, адже недарма її називають солов'їною, порівнюють з піснею
найспівочішої пташки - солов'я.
Немає коментарів:
Дописати коментар